1.Γενικά
Οι Γενικοί Όροι Συναλλαγών έχουν συνταχθεί σύμφωνα με τους κανονισμούς προστασίας των καταναλωτών, βάσει των συστάσεων του Εμπορικού και Βιομηχανικού Επιμελητηρίου της Σλοβενίας και των διεθνών κωδίκων για το ηλεκτρονικό και το διαδικτυακό εμπόριο.
Το ηλεκτρονικό κατάστημα www.mycoway.gr λειτουργεί από την εταιρεία Be Healthy d.o.o., Ulica Mirka Vadnova 7, 4000 Kranj, φορολογικός αριθμός: SI71012966 (είμαστε υποκείμενοι στον ΦΠΑ), αριθμός μητρώου: 7053029000 (στο εξής "Πωλητής") προσφέρει τα προϊόντα της και οι πελάτες τα αγοράζουν. Η εταιρεία είναι εγγεγραμμένη στο δικαστικό μητρώο Kranj 12.4.2016 SRG αριθμός: 2016-15840.
2.Προσβασιμότητα των πληροφοριών
Ο Πωλητής αναλαμβάνει την υποχρέωση να θέτει τις πληροφορίες στη διάθεση του Χρήστη ανά πάσα στιγμή:
- την ταυτότητα του Πωλητή (ιδίως την επωνυμία και την έδρα της εταιρείας και τον αριθμό του μητρώου όπου είναι εγγεγραμμένη η εταιρεία),
- τα στοιχεία επικοινωνίας που επιτρέπουν στον χρήστη να επικοινωνεί γρήγορα και αποτελεσματικά με τον πωλητή (διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου, τηλέφωνο κ.λπ.),
- πληροφορίες σχετικά με τα βασικά χαρακτηριστικά των προϊόντων ή των υπηρεσιών που προσφέρονται από το ηλεκτρονικό κατάστημα, συμπεριλαμβανομένων των υπηρεσιών μετά την πώληση και των εγγυήσεων,
- πληροφορίες σχετικά με τη διαθεσιμότητα των προϊόντων ή των υπηρεσιών που προσφέρονται από το ηλεκτρονικό κατάστημα,
- τον τρόπο και τους όρους παράδοσης των προϊόντων ή των υπηρεσιών, ιδίως τον τόπο και τον χρόνο παράδοσης,
- πληροφορίες σχετικά με τον τρόπο πληρωμής,
- πληροφορίες σχετικά με τη χρονική ισχύ της προσφοράς από το ηλεκτρονικό κατάστημα,
- πληροφορίες σχετικά με το χρονικό διάστημα εντός του οποίου εξακολουθεί να είναι δυνατή η υπαναχώρηση από τη σύμβαση και τους όρους υπαναχώρησης,
- πληροφορίες σχετικά με τη δυνατότητα επιστροφής των προϊόντων και αν και πόσο κοστίζει η επιστροφή αυτή στο χρήστη,
- πληροφορίες σχετικά με τη διαδικασία υποβολής παραπόνων του χρήστη και τα στοιχεία επικοινωνίας του υπεύθυνου επικοινωνίας του πωλητή με το χρήστη.
3. Προσφορά προϊόντων, χρόνος παράδοσης και παραλαβή
Λόγω της φύσης της ηλεκτρονικής επιχειρηματικής δραστηριότητας, η γκάμα των προϊόντων στο ηλεκτρονικό κατάστημα αλλάζει και ενημερώνεται συχνά και γρήγορα.
Ο χρόνος παράδοσης για τα προϊόντα που βρίσκονται σε απόθεμα είναι 4-7 εργάσιμες ημέρες. Για άλλα προϊόντα, ο χρόνος παράδοσης για παράδοση σε διευθύνσεις παράδοσης στη Σλοβενία είναι ο χρόνος παράδοσης που αναφέρεται δίπλα στο προϊόν στο ηλεκτρονικό κατάστημα. Κάθε προϊόν στο ηλεκτρονικό κατάστημα είναι διαθέσιμο σε εύλογο χρονικό διάστημα.
4. Τρόπος πληρωμής
Μπορείτε να πληρώσετε τα προϊόντα που έχετε παραγγείλει με διάφορους τρόπους (παρακαλούμε επιλέξτε κατά την εισαγωγή των στοιχείων της παραγγελίας σας):
* Πληρωμή με μετρητά Με αντικαταβολή* (+0,99 €)
* Πληρωμή μέσω τραπέζης
* Πληρωμή μέσω του συστήματος Pay-pal
* Πληρωμή με πιστωτική κάρτα
*Τα είδη είναι πληρωτέα κατά την παραλαβή των αγαθών, δηλαδή κατά την παραλαβή. Ο αγοραστής πληρώνει τα αγαθά στις τιμές που ισχύουν την ημέρα της παραγγελίας.
Σε περίπτωση που παραγγείλετε Με αντικαταβολή, χρεώνουμε μια πρόσθετη χρέωση 0,99 €, η οποία είναι το κόστος της μεταφοράς που χρεώνεται από την υπηρεσία ταχυμεταφορών.
5. Τιμές
Η ηλεκτρονική τιμή ισχύει για όλους τους εγγεγραμμένους χρήστες του ηλεκτρονικού καταστήματος. Στην ηλεκτρονική τιμή ενδέχεται να ισχύουν προσαυξήσεις ανάλογα με τον επιλεγμένο τρόπο πληρωμής (βλ. σημείο 4.).
Όλες οι τιμές στο ηλεκτρονικό κατάστημα αναφέρονται σε ευρώ και περιλαμβάνουν ΦΠΑ, εκτός εάν αναφέρεται ρητά διαφορετικά. Όλες οι τιμές στο ηλεκτρονικό κατάστημα είναι οι τιμές των προϊόντων και δεν περιλαμβάνουν τα έξοδα αποστολής (βλέπε σημεία 3. και 10.).
ΕΚΠΤΩΣΕΙΣ - Οι εκπτώσεις δεν είναι αθροιστικές, εκτός εάν ορίζεται στην προσφορά.
6. Διαδικασία αγοράς
Επιλογή προϊόντος
Δεν χρειάζεται να εγγραφείτε για να αγοράσετε από το ηλεκτρονικό μας κατάστημα. Υπάρχουν κουμπιά "Προσθήκη στο καλάθι" δίπλα στα προϊόντα στον ιστότοπο. Κάντε κλικ στο κουμπί για να προσθέσετε το προϊόν στο καλάθι σας.
Αφαίρεση των προϊόντων
Εάν ο πελάτης επιθυμεί να αφαιρέσει ένα προϊόν από το καλάθι, πρέπει να κάνει κλικ στον σύνδεσμο "Άδειασμα καλαθιού" που βρίσκεται στην επάνω δεξιά πλευρά του ιστότοπου.
Ολοκλήρωση παραγγελίας
Ο πελάτης ολοκληρώνει την παραγγελία του κάνοντας κλικ στο κουμπί "Παραγγελία" που βρίσκεται πάνω δεξιά και εισάγοντας όλα τα απαιτούμενα στοιχεία (όνομα, επώνυμο, διεύθυνση, αριθμό τηλεφώνου, διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου) στη φόρμα του δικτυακού τόπου. Ο πελάτης ολοκληρώνει την παραγγελία του κάνοντας κλικ στο κουμπί "Ολοκλήρωση παραγγελίας". Εάν το μήνυμα διαβιβάστηκε με επιτυχία, ο πελάτης λαμβάνει ένα επιβεβαιωτικό μήνυμα μέσω ηλεκτρονικού ταχυδρομείου.
7. Συμφωνία αγοράς
Ο Πωλητής εκδίδει γραπτό λογαριασμό στον Χρήστη που αγοράζει ένα προϊόν από το Ηλεκτρονικό Κατάστημα, αναλύοντας το κόστος και εξηγώντας το δικαίωμα υπαναχώρησης από την αγορά με επιστροφή του αγορασθέντος προϊόντος, εάν είναι απαραίτητο και δυνατό. Η σύμβαση αγοράς με τη μορφή παραγγελίας αγοράς αποθηκεύεται ηλεκτρονικά στον διακομιστή του Υπεύθυνου Επεξεργασίας και είναι ανά πάσα στιγμή προσβάσιμη από τον χρήστη (αγοραστή) στο προφίλ χρήστη του. Η σύμβαση αγοράς συνάπτεται στη σλοβενική γλώσσα.
Η σύμβαση αγοράς μεταξύ του πωλητή και του χρήστη (αγοραστή) συνάπτεται τη στιγμή που ο πωλητής επιβεβαιώνει την παραγγελία. Από εκείνη τη στιγμή, όλες οι τιμές και οι λοιποί όροι και προϋποθέσεις αγοράς καθορίζονται και ισχύουν τόσο για τον Πωλητή όσο και για τον Χρήστη (αγοραστή).
8. Δικαίωμα υπαναχώρησης, επιστροφής προϊόντων, καταγγελιών, κρυφών ελαττωμάτων
Ο αγοραστής έχει το δικαίωμα να γνωστοποιήσει στην εταιρεία εντός 14 ημερών από την παραλαβή των προϊόντων ότι υπαναχωρεί από τη σύμβαση, χωρίς να χρειάζεται να αιτιολογήσει την απόφασή του. Στην περίπτωση αυτή, ο αγοραστής είναι υπεύθυνος μόνο για το κόστος επιστροφής του προϊόντος. Η προθεσμία υπαναχώρησης αρχίζει από την ημέρα παραλαβής των αγαθών από τον αγοραστή. Η υπαναχώρηση θεωρείται εμπρόθεσμη εάν αποσταλεί εντός της προθεσμίας αυτής.
Σε περίπτωση υπαναχώρησης, η εταιρεία επιστρέφει το πληρωμένο ποσό αμέσως ή το αργότερο εντός 14 ημερών από την παραλαβή της ειδοποίησης υπαναχώρησης
(η οποία μπορεί να είναι σε φυσική μορφή - ταχυδρομικώς ή με αποστολή μηνύματος στην ηλεκτρονική μας διεύθυνση: [email protected]).
Η επιχείρηση επιστρέφει στον αγοραστή τις εισπραχθείσες πληρωμές με το ίδιο μέσο πληρωμής που χρησιμοποίησε ο αγοραστής , εκτός εάν ο αγοραστής έχει ζητήσει ρητά τη χρήση άλλου μέσου πληρωμής και ο αγοραστής δεν επιβαρύνεται με κανένα κόστος.
Ο αγοραστής δε μπορεί να απαιτήσει την επιστροφή των πρόσθετων εξόδων που προκύπτουν, εάν ο αγοραστής έχει επιλέξει ρητά έναν τύπο αποστολής διαφορετικό από την πιο αποδοτική τυπική αποστολή που προσφέρει η επιχείρηση.
Στην περίπτωση συμβάσεων πώλησης, η επιχείρηση μπορεί να παρακρατήσει την επιστροφή των εισπραχθεισών πληρωμών έως ότου παραλάβει τα επιστρεφόμενα αγαθά ή έως ότου ο αγοραστής αποδείξει ότι έστειλε πίσω τα αγαθά, εκτός εάν η επιχείρηση προσφέρει τη δυνατότητα να παραλάβει ο ίδιος τα επιστρεφόμενα αγαθά.
Εάν ο αγοραστής έχει ήδη παραλάβει τα αγαθά και υπαναχωρήσει από τη σύμβαση, τα επιστρέφει ή τα παραδίδει στην επιχείρηση ή στο πρόσωπο που έχει εξουσιοδοτηθεί από την επιχείρηση να παραλάβει τα αγαθά χωρίς καθυστέρηση ή, το αργότερο, εντός 14 ημερών από την κοινοποίηση. Ο αγοραστής θεωρείται ότι επέστρεψε εγκαίρως τα αγαθά, εάν τα αποστείλει πριν από τη λήξη της προθεσμίας των 14 ημερών για την επιστροφή.
Ο αγοραστής επιβαρύνεται μόνο με τα έξοδα επιστροφής των αγαθών σε περίπτωση υπαναχώρησης.
Ο αγοραστής ευθύνεται για κάθε μείωση της αξίας των αγαθών, εάν η μείωση της αξίας είναι αποτέλεσμα χειρισμών που δεν είναι απολύτως αναγκαίοι για τη διαπίστωση της φύσης, των χαρακτηριστικών και της λειτουργίας των αγαθών. Ο αγοραστής δεν ευθύνεται για οποιαδήποτε μείωση της αξίας των αγαθών εάν η επιχείρηση δεν έχει ενημερώσει τον αγοραστή για το δικαίωμα υπαναχώρησης από τη σύμβαση εξ αποστάσεως σύμφωνα με τον νόμο περί προστασίας του αγοραστή.
Εάν η περιγραφή του προϊόντος αναφέρει ότι δε μπορεί να επιστραφεί λόγω της φύσης των περιστάσεων, ο αγοραστής δεν έχει τη δυνατότητα επιστροφής του.
Ο αγοραστής δεν έχει δικαίωμα υπαναχώρησης από σύμβαση προμήθειας σφραγισμένων προϊόντων που δεν επιστρέφονται για λόγους υγείας ή υγιεινής, εφόσον ο αγοραστής έχει ανοίξει τη σφραγίδα μετά την παράδοση.
Εάν δεν αμφισβητείται η ύπαρξη ελαττώματος στο αγαθό ή παρατυπίας στην παρεχόμενη υπηρεσία, η επιχείρηση οφείλει να ικανοποιήσει το αίτημα του αγοραστή το συντομότερο δυνατό και το αργότερο εντός οκτώ ημερών. Εάν αμφισβητείται η ύπαρξη ελαττώματος στο αγαθό ή παρατυπίας στην υπηρεσία, η επιχείρηση οφείλει να απαντήσει γραπτώς στο αίτημα του αγοραστή το αργότερο εντός οκτώ ημερών από την παραλαβή του αιτήματος.
Μπορείτε να βρείτε το έντυπο επιστροφής εδώ: Φόρμα ανάκλησης >>
Ο πωλητής οφείλει να παραδώσει τα αγαθά στον αγοραστή σύμφωνα με τη σύμβαση και ευθύνεται για τα ουσιώδη ελαττώματα της εκτέλεσής του.
Ο αγοραστής πρέπει να ενημερώσει τον πωλητή και να δώσει λεπτομερή περιγραφή του ελαττώματος μαζί με το έντυπο απαίτησης στη διεύθυνση [email protected]. Ο αγοραστής πρέπει να επιτρέψει στον πωλητή να επιθεωρήσει το προϊόν με υλικό ή κρυφό ελάττωμα.
Ουσιώδες ελάττωμα:
1. αν το αγαθό στερείται των χαρακτηριστικών που είναι απαραίτητα για τη συνήθη χρήση του ή για την κυκλοφορία του,
2. αν το αγαθό δεν έχει τα χαρακτηριστικά που είναι απαραίτητα για τη συγκεκριμένη χρήση για την οποία το αγοράζει ο αγοραστής, τα οποία όμως ο πωλητής γνώριζε ή όφειλε να γνωρίζει,
3. αν το αγαθό δεν διαθέτει τις ιδιότητες και τα χαρακτηριστικά που είχαν ρητά ή σιωπηρά συμφωνηθεί ή προδιαγραφεί,
4. αν ο πωλητής παρέδωσε αγαθό που δεν ανταποκρίνεται στο δείγμα ή στο πρότυπο, εκτός αν το δείγμα ή το πρότυπο παρουσιάστηκε μόνο για λόγους ενημέρωσης.
Η καταλληλότητα του εμπορεύματος για φυσιολογική χρήση κρίνεται σε σχέση με τα συνήθη εμπορεύματα του ίδιου τύπου και λαμβανομένων υπόψη τυχόν δηλώσεων του πωλητή ή του κατασκευαστή σχετικά με τα χαρακτηριστικά του εμπορεύματος, ιδίως μέσω της διαφήμισης, της παρουσίασης του προϊόντος ή των ενδείξεων επί του ίδιου του εμπορεύματος.
Ο αγοραστής μπορεί να ασκήσει τα δικαιώματά του βάσει του νόμου περί ουσιωδών ελαττωμάτων, εάν ενημερώσει τον πωλητή για το ελάττωμα εντός δύο μηνών από την ημερομηνία κατά την οποία διαπιστώθηκε το ελάττωμα.
Στην κοινοποίηση του ελαττώματος, ο καταναλωτής πρέπει να περιγράψει λεπτομερέστερα το ελάττωμα και να δώσει στον πωλητή την ευκαιρία να επιθεωρήσει το αντικείμενο.
Ο πωλητής δεν ευθύνεται για ουσιώδη ελαττώματα των αγαθών που γίνονται εμφανή μετά την παρέλευση δύο ετών από την παράδοση των αγαθών.
Εάν το αντικείμενο της σύμβασης μεταξύ του πωλητή και του χρήστη είναι μεταχειρισμένο αντικείμενο, ο πωλητής δεν ευθύνεται για τα ουσιώδη ελαττώματα των αγαθών που γίνονται εμφανή μετά την παρέλευση ενός έτους από την ημερομηνία παράδοσης του αντικειμένου.
Η ευθύνη για τα ουσιώδη ελαττώματα διέπεται από τις διατάξεις του δικαίου που διέπει τις συμβατικές σχέσεις, εκτός εάν ο παρών νόμος ορίζει διαφορετικά.
9. Παράδοση
Τα προϊόντα θα παραδίδονται εντός 3 έως 5 εργάσιμων ημερών από την τοποθέτηση της παραγγελίας, εφόσον το προϊόν είναι σε απόθεμα.
Μπορείτε να επιλέξετε ανάμεσα σε:
ΕΛΤΑ Courier 3,99€
Δωρεάν ταχυδρομικά τέλη για πληρωμές άνω των 39,99 €!
10. Πολιτική απορρήτου
Κάνοντας μια αγορά, ο αγοραστής συμφωνεί να ενημερώνεται κατά διαστήματα για τα νέα της εταιρείας μέσω e-mail, Viber, WhatsApp ή SMS.
Η εταιρεία θα αποθηκεύει τα δεδομένα του καταναλωτή μέχρι την ακύρωση. Ο πελάτης μπορεί να έχει πρόσβαση στη σύμβαση επικοινωνώντας με τον πάροχο. Σε περίπτωση που ο πελάτης παραγγείλει ένα δωρεάν ηλεκτρονικό βιβλίο στον ιστότοπό μας, διατηρούμε το δικαίωμα να διατηρήσουμε τη διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου του πελάτη με σκοπό την αποστολή ενημερωτικών δελτίων.
Αν θέλετε να σταματήσετε να λαμβάνετε διαφημιστικές ειδοποιήσεις, μπορείτε να μας στείλετε email στο [email protected]. Θα προσπαθήσουμε να ικανοποιήσουμε το αίτημά σας το συντομότερο δυνατό.
Αν θέλετε να διαγράψετε εντελώς όλα τα δεδομένα σας, μπορείτε να το κάνετε κάνοντας κλικ στον παρακάτω σύνδεσμο: https://www.mycoway.gr/index.php?route=module/isenselabs_gdpr/deletion_request
11. Κριτικές χρηστών και αξιολογήσεις προϊόντων
Οι κριτικές, τα σχόλια και οι αξιολογήσεις προϊόντων που παρέχονται από χρήστες ή επισκέπτες αποτελούν μέρος της λειτουργικότητας του ηλεκτρονικού καταστήματος και προορίζονται για την κοινότητα των χρηστών.
Ο Πωλητής και ο Διαχειριστής δεν είναι υπεύθυνοι για το περιεχόμενο των απόψεων, των σχολίων και των κριτικών προϊόντων που παρέχονται από χρήστες ή επισκέπτες. Ο Διαχειριστής ελέγχει τις γνώμες, τα σχόλια και τις κριτικές πριν από τη δημοσίευση και απορρίπτει εκείνες που είναι προδήλως αναληθείς, παραπλανητικές, προσβλητικές, άσεμνες ή, κατά τη γνώμη του Διαχειριστή, δεν προσφέρουν κανένα όφελος στους άλλους χρήστες ή επισκέπτες του ηλεκτρονικού καταστήματος. Ο Πωλητής και ο Διαχειριστής δεν είναι υπεύθυνοι για τις πληροφορίες που περιέχονται στις κριτικές, τα σχόλια και τις αξιολογήσεις και αποποιούνται κάθε ευθύνη που απορρέει από αυτές τις πληροφορίες.
Με την υποβολή γνώμης, σχολίου ή κριτικής, ο χρήστης ή επισκέπτης συμφωνεί ρητά με τους Όρους Χρήσης και ο Διαχειριστής επιτρέπει τη δημοσίευση μέρους ή του συνόλου του κειμένου σε όλα τα ηλεκτρονικά και άλλα μέσα. Ο Διαχειριστής έχει το δικαίωμα να χρησιμοποιεί το περιεχόμενο της γνώμης, του σχολίου ή της κριτικής για απεριόριστο χρονικό διάστημα και για οποιονδήποτε σκοπό που εξυπηρετεί το εμπορικό συμφέρον του Διαχειριστή, συμπεριλαμβανομένης της δημοσίευσης σε διαφημίσεις ή άλλες επικοινωνίες μάρκετινγκ. Ο δημιουργός της γνώμης, του σχολίου ή της κριτικής δηλώνει και εγγυάται επίσης ότι είναι ο κάτοχος των υλικών και ηθικών δικαιωμάτων πνευματικής ιδιοκτησίας των γνώμης, του σχολίου ή της κριτικής που έγραψε και ότι εκχωρεί τα δικαιώματα αυτά στον Διαχειριστή δωρεάν, μη αποκλειστικά και στο διηνεκές.
12. Ευθύνη
Ο Πωλητής καταβάλλει κάθε δυνατή προσπάθεια για να διασφαλίσει ότι οι πληροφορίες που δημοσιεύονται στο Ηλεκτρονικό Κατάστημα είναι ενημερωμένες και σωστές, αλλά τα χαρακτηριστικά των προϊόντων, η ημερομηνία παράδοσης ή η τιμή μπορεί να αλλάξουν τόσο γρήγορα ώστε ο Διαχειριστής να μην είναι σε θέση να διορθώσει εγκαίρως τις πληροφορίες που δημοσιεύονται στο Ηλεκτρονικό Κατάστημα. Σε μια τέτοια περίπτωση, ο Διαχειριστής ή ο Πωλητής θα ενημερώσει τον χρήστη (αγοραστή) για τις αλλαγές και θα του δώσει τη δυνατότητα να ακυρώσει ή να τροποποιήσει την παραγγελία (βλ. σημείο 5.).
Ο Πωλητής δεν ευθύνεται για οποιαδήποτε φυσική ζημία, καταστροφή ή απώλεια της αποστολής από τη στιγμή που η αποστολή των παραγγελθέντων προϊόντων παραδίδεται στο ταχυδρομείο, ούτε για τυχόν ελλείψεις περιεχομένου ή για τυχόν αποστολή που παρουσιάζει σημάδια ανοίγματος. Σε αυτές τις περιπτώσεις, ο χρήστης (πελάτης) πρέπει να κινήσει τη διαδικασία καταγγελίας με την Fan Courier. Σε περίπτωση βλάβης του δέματος, ο χρήστης οφείλει να το κάνει προσκομίζοντας το δέμα στο πλησιέστερο ταχυδρομείο ή στο σημείο επαφής της Fan Courier, στην ίδια κατάσταση που το παρέλαβε, χωρίς να προσθέσει ή να αφαιρέσει τίποτα, και συμπληρώνοντας το αρχείο καταγγελίας. Η υπηρεσία παράδοσης θα φροντίσει για την επίλυση της καταγγελίας το συντομότερο δυνατό.
13. Παράπονα, διαφωνίες και εφαρμογή του νόμου
Ο Πωλητής συμμορφώνεται με την ισχύουσα νομοθεσία για την προστασία των καταναλωτών. Ο έμπορος διαθέτει ένα αποτελεσματικό σύστημα χειρισμού παραπόνων και έχει ορίσει ένα άτομο με το οποίο μπορεί να επικοινωνήσει μέσω ηλεκτρονικού ταχυδρομείου σε περίπτωση προβλημάτων. Σε περίπτωση προβλημάτων, ο χρήστης (αγοραστής) μπορεί να επικοινωνήσει με το [email protected] για βοήθεια. Ο χρήστης (πελάτης) μπορεί να υποβάλει καταγγελία στο [email protected]. Η διαδικασία χειρισμού παραπόνων είναι εμπιστευτική.
Ο έμπορος θα επιβεβαιώσει την παραλαβή της καταγγελίας εντός 5 εργάσιμων ημερών και θα ενημερώσει τον χρήστη (αγοραστή) σχετικά με τον χρόνο που θα χρειαστεί για την επεξεργασία της καταγγελίας, ενημερώνοντάς τον καθ' όλη τη διάρκεια της διαδικασίας. Ο πωλητής θα καταβάλει κάθε δυνατή προσπάθεια για τη φιλική επίλυση τυχόν διαφορών. Εάν δεν επιτευχθεί φιλικός διακανονισμός, το αρμόδιο δικαστήριο της Λιουμπλιάνας θα έχει αποκλειστική δικαιοδοσία για την επίλυση τυχόν διαφορών μεταξύ του Πωλητή και του χρήστη (αγοραστή). Ο Πωλητής και ο Χρήστης (Αγοραστής), ως συμμετέχοντες στο ηλεκτρονικό εμπόριο, αναγνωρίζουν αμοιβαία την εγκυρότητα των ηλεκτρονικών μηνυμάτων στο δικαστήριο.
Οι παρόντες Γενικοί Όροι και Προϋποθέσεις και όλες οι διαφορές μεταξύ του Διαχειριστή, του Πωλητή και του Χρήστη (ο Αγοραστής) υπάγονται στο ουσιαστικό και δικονομικό δίκαιο της Σλοβενίας, χωρίς να ισχύουν οι κανόνες του ιδιωτικού διεθνούς δικαίου που παραπέμπουν στην εφαρμογή οποιουδήποτε άλλου δικαίου.
Οι διατάξεις του Κώδικα Υποχρεώσεων, του Νόμου περί Ηλεκτρονικού Εμπορίου στην Αγορά, του Νόμου περί Προστασίας Δεδομένων Προσωπικού Χαρακτήρα και του Νόμου περί Προστασίας Καταναλωτών εφαρμόζονται κατ' αναλογία σε όλες τις σχέσεις, τα δικαιώματα και τις υποχρεώσεις που δεν διέπονται από τους παρόντες Γενικούς Όρους και Προϋποθέσεις.
14. Δήλωση ευθύνης
Οι πληροφορίες για τα προϊόντα και άλλες συμβουλές σε αυτόν τον ιστότοπο δεν υποκαθιστούν την κατάλληλη ιατρική συμβουλή σε περίπτωση προβλημάτων υγείας και δεν είναι ιατρικά αναγνωρισμένες για την πρόληψη ασθενειών. Τα προϊόντα και οι ισχυρισμοί προϊόντων που διατυπώνονται μέσω αυτού του δικτυακού τόπου δεν έχουν αξιολογηθεί από κυβερνητικά ιδρύματα και δεν προορίζονται για τη διάγνωση, τη θεραπεία ή την πρόληψη ασθενειών. Οι πληροφορίες προορίζονται μόνο για ενημερωτικούς σκοπούς και δεν υποκαθιστούν τη συμβουλή του γιατρού σας ή άλλου επαγγελματία υγείας. Εάν λαμβάνετε φάρμακα ή άλλα συμπληρώματα διατροφής και εάν υποψιάζεστε οποιαδήποτε προβλήματα υγείας, θα πρέπει να συμβουλευτείτε το γιατρό ή το φαρμακοποιό σας πριν χρησιμοποιήσετε τα προϊόντα μας.
Πριν την κατανάλωση, συμβουλευτείτε το γιατρό ή το φαρμακοποιό σας σχετικά με τη χρήση, τους κινδύνους και τις ανεπιθύμητες ενέργειες. Συνιστούμε να μην χρησιμοποιείται από έγκυες γυναίκες και θηλάζουσες μητέρες, καθώς και από παιδιά και άτομα με οποιεσδήποτε ιατρικές παθήσεις. Φροντίστε να συμβουλευτείτε το γιατρό ή το φαρμακοποιό σας πριν από τη χρήση.
Οι ισχυρισμοί που διατυπώνονται για μεμονωμένες υπερτροφές, συμπληρώματα διατροφής έχουν μόνο ενημερωτικό χαρακτήρα και δεν έχουν επικυρωθεί από την Ευρωπαϊκή Αρχή για την Ασφάλεια των Τροφίμων (EFSA).
Όλο το διαδικτυακό περιεχόμενο, τόσο στον Ιστότοπο όσο και το περιεχόμενο που χρησιμοποιείται για διαδικτυακή διαφήμιση, έχει προετοιμαστεί από τον Διαχειριστή και ο Πωλητής δεν είναι υπεύθυνος γι' αυτό.
15. Επιστρατεύστε τη λογική, απαιτήστε απόδειξη
Ο πωλητής πρέπει να εκδώσει λογαριασμό για την προμήθεια αγαθών ή την παροχή υπηρεσιών και να το δώσει στον αγοραστή. Ο αγοραστής πρέπει να πάρει το λογαριασμό και να το φυλάξει αμέσως μετά την έξοδό του από τον χώρο της επιχείρησης.
16. Αλλαγές στους Γενικούς Όρους και Προϋποθέσεις
Σε περίπτωση αλλαγών στους κανονισμούς που διέπουν τη λειτουργία των ηλεκτρονικών καταστημάτων, την προστασία των δεδομένων και άλλους τομείς που σχετίζονται με τη λειτουργία του ηλεκτρονικού καταστήματος του Διαχειριστή, καθώς και σε περίπτωση αλλαγών στη δική του επιχειρηματική πολιτική, ο Πωλητής μπορεί να τροποποιήσει ή/και να συμπληρώσει τους παρόντες Γενικούς Όρους και Προϋποθέσεις, οι οποίοι θα γνωστοποιούνται στους χρήστες με τον κατάλληλο τρόπο, μεταξύ άλλων, μέσω της ιστοσελίδας www.mycoway.gr. Τυχόν τροποποιήσεις ή/και συμπληρώσεις των Γενικών Όρων και Προϋποθέσεων Εργασιών τίθενται σε ισχύ και εφαρμόζονται μετά την παρέλευση οκτώ ημερών από την ημερομηνία δημοσίευσης των τροποποιήσεων ή/και συμπληρωμάτων. Εάν μια αλλαγή ή/και προσθήκη στους Γενικούς Όρους και Προϋποθέσεις είναι απαραίτητη για τη συμμόρφωση με τους κανονισμούς, οι εν λόγω αλλαγές ή/και τροποποιήσεις μπορούν κατ' εξαίρεση να τεθούν σε ισχύ και να εφαρμοστούν εντός συντομότερου χρονικού διαστήματος.
Ο χρήστης που δεν συμφωνεί με τις τροποποιήσεις και/ή τις προσθήκες στους παρόντες Γενικούς Όρους και Προϋποθέσεις πρέπει να ακυρώσει την εγγραφή του εντός οκτώ ημερών από τη δημοσίευση της ανακοίνωσης της τροποποίησης και/ή της προσθήκης στους Γενικούς Όρους και Προϋποθέσεις, διαφορετικά, μετά τη λήξη αυτής της περιόδου, ο χρήστης θεωρείται ότι έχει αποδεχθεί τις τροποποιήσεις και/ή τις προσθήκες στους Γενικούς Όρους και Προϋποθέσεις και κανένα αποδεικτικό στοιχείο για το αντίθετο δεν είναι αποδεκτό. Η ακύρωση της εγγραφής γίνεται με έγγραφη δήλωση του Χρήστη στην ακόλουθη διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου: [email protected].
17. Πίστωση
ΠΡΟΫΠΟΘΕΣΕΙΣ ΕΞΑΡΓΥΡΩΣΗΣ: Για να εξαργυρώσετε την πίστωση, πρέπει να εγγραφείτε για να κάνετε την επόμενη αγορά σας. Η πίστωση μπορεί να εξαργυρωθεί μόνο στην επόμενη αγορά και μόνο μία φορά. Δε μπορούμε να ανταλλάξουμε την πίστωση σας με μετρητά ή οποιαδήποτε άλλη μορφή χρημάτων. Η πίστωση μπορεί να χρησιμοποιηθεί μόνο ως πίστωση στην επόμενη αγορά σας.
Το τελικό ποσό της πίστωσης υπολογίζεται στο ταμείο και είναι 3% της τιμής των προϊόντων, χωρίς ΦΠΑ. Η πίστωση που είναι ορατή στο προϊόν υπολογίζεται με βάση την τιμή πώλησης για 1 τεμάχιο του προϊόντος.
18. Κουπόνια και κωδικοί κουπονιών
Ο Πωλητής δημοσιεύει κατά καιρούς έναν κωδικό κουπονιού τον οποίο ο Αγοραστής μπορεί να χρησιμοποιήσει κατά την τοποθέτηση μιας παραγγελίας. Ο κωδικός κουπονιού επιτρέπει στον Αγοραστή να λάβει πρόσθετη έκπτωση για το σύνολο της αγοράς ή για μεμονωμένα προϊόντα. Μόνο 1 κουπόνι μπορεί να εξαργυρωθεί ανά παραγγελία. Οι εκπτώσεις δεν είναι αθροιστικές.
19. Εξωδικαστική επίλυση καταναλωτικών διαφορών
Σύμφωνα με τους νομικούς κανόνες, η Be Healthy Ltd. δεν αναγνωρίζει κανέναν πάροχο εξωδικαστικής επίλυσης καταναλωτικών διαφορών ως αρμόδιο για την επίλυση καταναλωτικής διαφοράς που μπορεί να εγείρει ένας καταναλωτής βάσει του νόμου περί εξωδικαστικής επίλυσης καταναλωτικών διαφορών.
Η Be Healthy d.o.o., ως πάροχος αγαθών και υπηρεσιών που προσφέρει ηλεκτρονικό εμπόριο στο έδαφος της Δημοκρατίας της Σλοβενίας, δημοσιεύει στον ιστότοπό της ηλεκτρονικό σύνδεσμο προς την πλατφόρμα ηλεκτρονικής επίλυσης καταναλωτικών διαφορών (ODRP). Η πλατφόρμα είναι διαθέσιμη στους καταναλωτές εδώ.
https://webgate.ec.europa.eu/odr/main/index.cfm?event=main.home.show&lng=SL
Οι παρόντες κανόνες βασίζονται στο νόμο για την εξωδικαστική επίλυση καταναλωτικών διαφορών, στον κανονισμό (ΕΕ) αριθ. 524/2013 του Ευρωπαϊκού Κοινοβουλίου και του Συμβουλίου για την επιγραμμική επίλυση καταναλωτικών διαφορών και την τροποποίηση του κανονισμού (ΕΚ) αριθ. 2016/2004 και της οδηγίας 2009/22/ΕΚ.
Οι Γενικοί Όροι και Προϋποθέσεις εγκρίθηκαν από τον Πωλητή στο Kranj στις 15.2.2016 και ενημερώθηκαν στις 24.02.2021.
Σας ευχόμαστε πολλές ευχάριστες και προσιτές αγορές στο ηλεκτρονικό μας κατάστημα!
Μπορείτε να κατεβάσετε όλα τα δεδομένα σε αυτόν τον σύνδεσμο >>